Vrácení zboží, jeho reklamace

Může se stát, že Vám dorazí očekávaný balíček domů, ale bohužel prádlo nepadne tak, jak by mělo. Nebo celkově neodpovídá tomu, co jste očekávali. V tomto případě máte právo na vrácení nepoužitého, neznehodnoceného zboží ve lhůtě 14 dnů.

Nabízíme Vám tyto možnosti řešení:

  • Zboží Vám vyměníme za jiné, nebo za jinou velikost
  • Vrátíte nám zboží a my Vám zašleme zpět Vaše peníze

Jak postupovat:

  • Zboží zabalte do původního obalu výrobce. Vrácený výrobek musí být opatřen originálními visačkami (neodtrženými), nesmí být používán ani jevit žádné známky nošení nebo poškození.
  • Stačí vyplnit vratkový formulář - "Reklamační lístek", který je součástí zásilky. Nebo můžete reklamační lístek stáhnout na našem webu.
  • Na tomto formuláři vyplníte potřebné údaje. Uvedete, zda zboží vracíte, jestli požadujete vrácení peněz nebo výměnu zboží za jiné.
  • V případě výměny doplníte požadovanou velikost prádla a barvu.
  • Pokud chcete zboží pouze vrátit (bez výměny), pak na vratkovém formuláři uvedete číslo účtu, na který chcete zaslat peníze. Pokud číslo účtu neuvedete, budou Vám peníze vráceny složenkou.
  • Zásilku s takto vyplněným formulářem odešlete Českou Poštou na adresu: PARADEO s.r.o., P.O. BOX 33, 733 01 Karviná 1

Co se bude dít dál:

V případě, že Vámi požadované zboží máme skladem, pošleme Vám nový balíček do 2-5 pracovních dnů od obdržení Vámi zaslaného. Pokud zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat. Dodací lhůta se tímto prodlouží. Pokud Vám zásilka s novým zbožím nepříjde do 14 pracovních dnů, kontaktujte nás prosím na naši zákaznické lince 511 444 070 nebo emailem info@rajpradla.cz

Co budu platit?

Pokud nevyhovující zboží vracíte bez požadavku na výměnu nebo záměny za jiné prádlo, tak Vám jednoduše do 14 pracovních dní od převzetí Vašeho balíčku zasíláme peníze na číslo uvedeného účtu, nebo odesíláme složenku na Vaše jméno.

Jestli-že žádáte o výměnu, mohou nastat tyto situace:

  1. Cena nového zboží je stejná jako cena vráceného - pak při převzetí nového balíčku platíte pouze poštovné
  2. Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného - platíte rozdíl v ceně + poštovné
  3. Cena nového zboží je nižší než cena vráceného - v této situaci Vám zasíláme přeplacenou částku za vracené zboží (mínus poštovné a hodnotu nového zboží) zpět na účet a Vy při převzetí nového balíčku neplatíte již nic.

V případě platební metody - Balík bez peněz TWISTO, není možná výměna zboží.

Co mám dělat, když je zboží poškozeno

V případě, že doručené zboží bude poškozeno, zjistíte na něm vadu, postup je stejný jako u výměny nebo vrácení. Do vratkového formuláře pouze vadu popište.

V případě dalších dotazů kontaktujte nás prosím na zákaznické lince 511 444 070 nebo emailem info@rajpradla.cz. Rádi Vám pomůžeme a poradíme.

Reklamace

Záruka začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Na veškeré zboží je poskytována záruka po dobu 24 měsíců. Prodejce odpovídá za vady a poškození při převzetí zboží zákazníkem. Odpovídá také za ty, které se objeví v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným a nevhodným zacházením či mechanickým poškozením. Během praní a čištění prádla respektujte symboly uvedené výrobcem. Tyto symboly najdete na každém štítku.

Reklamaci máte možnost uplatnit posláním zboží na naši adresu nebo osobně. Reklamovaný výrobek přijímáme pouze v originálním obalu od výrobce. Náklady na dopravu k nám hradí zákazník. Dopravu k zákazníkovi hradíme my. Vždy je nutno vyplnit reklamační formulář, kde popíšete vadu a uvedete kontakt na Vás.

Vaše reklamace bude ihned řešena, o jejím průběhu Vás budeme informovat.

Podrobné informace jak při reklamaci postupovat naleznete výše nebo Vaše dotazy rádi zodpovíme na naši zákaznické lince 511 444 070 a také pomocí emailu info@rajpradla.cz